Malaysia vs Vietnam

Skuad Malaysia


Akhirnya Malaysia brjaya ke final selepas berhempas pulas menentang  Vietnam separuh akhir kedua mlm td walaupon x der jaringan gol tp Malaysia dpt mara sbb mng agreget 2-0 mase lwn kat bkit jalil uh…….aku sbgai rakyat Malaysia bangga gler ngan kejayaan ni….aku rase la yg bkl mnntg Malaysia final ni mgkn Indonesia…..ye la mane x nyer skunk ni Indonesia bkn main hebat ag……peringkat kmpln pon di bleh ayam2 kan jer…..heheheh….tp yg pliknyer knpa pnyokong fanatik Indon ni anti sgt ngan Mlaysia……coll sudey….bola jer pon……klau fanatik sgt apsal x men jer……dah la mls aku nak cter psl Indon ni….berbalik pd cter Malaysia vs Vietnam…..pergh!!!!aku tgk Malaysia men kat bukit jalil uh mmg smgt+bertenaga  tul(mesti lyn tongkat Ali dulu an)…..aku x g pon bukit jlil…tgk kat tv1 jer….tq tv1…hehehe…aku ske tgk cara S.Kunalan…..gelecek terbaik……wa tabik sama lu….hehehe….lagi satu aku ske tgk Safee ngan Safiq(2 S) men…..korg berdua ni mmg mnjadi la mase uh……org kate ade chemistry…hehehe…x rugi la aku tgk kat tv uh…..separuh akhir kedua aku tgk Malaysia byk men bertahan….tp aku x sker la tgk cara permainan camtu…naseb baik pertahann mantap…..walau ape pon Tahniah la tuk skuad Malaysia….wa tabik la sama korang…walaupon g sane sbgai underdog tp dpt buktikan kite bleh ke final(mcm aku plk yg men..hehehe)…harp korg dpt wat yg terbaik…

separuh akhir pertama


separuh akhir kedua

MALAYSIA BOLEH!!!!!(terlebih smgt la plk…hehehe…jgn mara)


0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nama aku "MUHAMMAD AMIRRUL BIN MOHD YUNUS"...aku tinggal kat car-junk,selangor..aku lahir kat katil hospital car-junk 25 januari 1992...itu je la asenyer....yg len korg x yah tau la.....bkn dpt faedah pon.....hehehe
Powered by Blogger.